« terug naar overzicht met sprekers

ZijSpreekt

Inbound Marketing

Belevingseconomie, inbound marketing en imago

Tineke Stel (1969) heeft na haar opleiding Textiel in Enschede vijftien jaar in de handel en dienstverlening gewerkt waarna zij tot het inzicht kwam dat er een rode draad te trekken was die haar aanleg, interesse en ervaringen verbond. Haar laatste job op de luchthaven Schiphol bracht de kennismaking met de belevingseconomie en 9/11 was de aanleiding tot het ondernemerschap.
(Foto: Peter van Dongen)

Bij de start van haar bedrijf, in november 2002, was het begrip imago-advies voor velen niet vanzelfsprekend. Heden ten dage is de relevantie van beleving en imago doorgedrongen tot vrijwel elke organisatie. Inbound marketing werd het begrip dat staat voor marketing van binnenuit; op basis van echtheid, authenticiteit en de herkenning daarvan. Tineke’s Presentanza is een van de eerste bureaus in Nederland die hierin is gespecialiseerd en die zowel de zakelijke als de persoonlijke verschijning onder de loep neemt.

Met passie voor het vak spreekt Tineke over wat niemand mag negeren die in de toekomst succesvol wil zijn in het zakendoen. Ze gelooft dat traditionele marketing op basis van de 4p’s eindig is en dat in het tijdperk van overschot en overaanbod, globalisering en kritische klanten die de weg weten, de b’s van belang zijn: bewustwording, bewustzijn, branding en beleving.

Tineke kan een lezing verzorgen over o.a.:

•   Belevingseconomie en imago
•   Zakelijke positionering en Inbound Marketing
•   Persoonlijke presentatie in zakelijke context

Lees ook: In Beeld, Tineke Stel en de impliciete belofte van imago! 

« terug  |   deel dit profiel op: deel dit artikel op twitter deel dit artikel op facebook deel dit artikel op linkedin

Tineke Stel boeken bij ZijSpreekt? Vul dan het contactformulier in of bel direct met ZijSpreekt: +31 (0)6 - 531 487 96

SPREKERS CATEGORIEËN