« terug naar overzicht met sprekers
Inbound Marketing
Belevingseconomie, inbound marketing en imago
Tineke Stel heeft na haar opleiding Textiel in Enschede vijftien jaar in de handel en dienstverlening gewerkt en is in 2002 gestart met haar eerste bedrijf: een adviesbureau in inbound marketing en imago.
Inbound marketing (marketing van binnen uit, op basis van identiteit en authenticiteit) was voor velen nieuw. Heden ten dage is de relevantie van beleving en imago doorgedrongen tot vrijwel elke organisatie. Tineke’s Presentanza is een van de eerste bureaus in Nederland die hierin is gespecialiseerd en die zowel de zakelijke als de persoonlijke verschijning onder de loep neemt en directie en medewerkers bewust maakt van hun kracht en de mogelijkheden om dit strategisch in te zetten.
Vanuit de ervaring in haar adviespraktijk dat het voor mannen veel makkelijker is om zich goed te kleden dan voor vrouwen en omdat het huidige aanbod van (zakelijke) vrouwenkleding veel beter kan en moet is ze inmiddels een tweede bedrijf aan het opzetten: een duurzaam kledinglabel voor vrouwen met perfecte individuele fit en ingebouwd advies.
Met passie voor het vak spreekt Tineke over wat niemand mag negeren die in de toekomst succesvol wil zijn in het zakendoen. Ze gelooft dat traditionele marketing op basis van de 4p’s eindig is en dat in het tijdperk van overschot en overaanbod, globalisering en kritische klanten die de weg weten, de b’s van belang zijn: bewustwording, bewustzijn, branding en beleving.
Tineke kan een lezing verzorgen over o.a.:
• Belevingseconomie en imago
• Zakelijke positionering en Inbound Marketing
• Persoonlijke presentatie in zakelijke context
Lees ook: In Beeld, Tineke Stel en de impliciete belofte van imago!
Foto: Onno Kemperman
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
« terug | deel dit profiel op: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tineke Stel boeken bij ZijSpreekt? Vul dan het contactformulier in of bel direct met ZijSpreekt: +31 (0)6 - 531 487 96