« terug naar overzicht met sprekers

ZijSpreekt

Klantgeluk en werkplezier

Klanten en medewerkers binden

Martine Kamphuis richt zich met haar pleidooi voor mensgericht veranderen op klantgericht verbeteren. Met haar praktische aanpak waarin fun en focus altijd voorop staan, weet zij mensen op een doelgerichte en enthousiaste wijze samen te brengen.

Ze studeerde als communicatiekundige af op de dynamiek van kennisuitwisseling binnen digitale platformen en het effect daarvan op communicatieprocessen. Ze was in de eerste helft van haar carrière leidinggevende en verandermanager bij de Rabobank. Daar maakte ze zich sterk voor een customer experience strategie waarbij meeleven en inspelen op persoonlijke en zakelijke gebeurtenissen met klanten en medewerkers centraal stond. Met deze ervaring en een gedegen expertise in marketing en in de lean filosofie, maakte Martine vervolgens van klantgeluk en werkplezier haar vak.

In 2018 startte zij haar eigen onderneming. Ze helpt organisaties en professionals, van werkvloer tot directiekamer, met het continu werken aan betekenisvol werkplezier.   

Als spreker verbindt Martine customer en employee experience aan elkaar, als dé onderscheidende bedrijfsstrategie van deze tijd. Door maatschappelijke trends, zoals de purpose-economie en de opkomst van betekenisvolle waarden, is klantgeluk en werkplezier dé manier voor organisaties om klanten en medewerkers te binden en te boeien.

Martine Kamphuis schreef er een e-book over en kan een lezing verzorgen over:

  • Werk maken van werkplezier op een praktische en zinvolle manier.  
  • De kracht van een helder teammerk, waarmee je van gewone teams echte powerteams maakt.
  • Overtref de verwachtingen van je klanten met een strategie vanuit klantgeluk.
« terug  |   deel dit profiel op: deel dit artikel op twitter deel dit artikel op facebook deel dit artikel op linkedin

Martine Kamphuis boeken bij ZijSpreekt? Vul dan het contactformulier in of bel direct met ZijSpreekt: +31 (0)6 - 531 487 96

SPREKERS CATEGORIEËN