« terug naar overzicht met sprekers
Klantgeluk en werkplezier
Klanten en medewerkers binden
Martine Kamphuis richt zich met haar pleidooi voor mensgericht veranderen op klantgericht verbeteren. Met haar praktische aanpak waarin fun en focus altijd voorop staan, weet zij mensen op een doelgerichte en enthousiaste wijze samen te brengen.
Ze studeerde als communicatiekundige af op de dynamiek van kennisuitwisseling binnen digitale platformen en het effect daarvan op communicatieprocessen. Ze was in de eerste helft van haar carrière leidinggevende en verandermanager bij de Rabobank. Daar maakte ze zich sterk voor een customer experience strategie waarbij meeleven en inspelen op persoonlijke en zakelijke gebeurtenissen met klanten en medewerkers centraal stond. Met deze ervaring en een gedegen expertise in marketing en in de lean filosofie, maakte Martine vervolgens van klantgeluk en werkplezier haar vak.
In 2018 startte zij haar eigen onderneming. Ze helpt organisaties en professionals, van werkvloer tot directiekamer, met het continu werken aan betekenisvol werkplezier.
Als spreker verbindt Martine customer en employee experience aan elkaar, als dé onderscheidende bedrijfsstrategie van deze tijd. Door maatschappelijke trends, zoals de purpose-economie en de opkomst van betekenisvolle waarden, is klantgeluk en werkplezier dé manier voor organisaties om klanten en medewerkers te binden en te boeien.
Martine Kamphuis schreef er een e-book over en kan een lezing verzorgen over:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
« terug | deel dit profiel op: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Martine Kamphuis boeken bij ZijSpreekt? Vul dan het contactformulier in of bel direct met ZijSpreekt: +31 (0)6 - 531 487 96