• ĎDe presentatie over Ďjezelf en je bedrijf succesvol op de kaart zettení door Karen van Riel tijdens onze netwerk lunch voor vrouwen is als zeer positief en inspirerend ervaren. De dames waren enthousiast. Wij kijken terug op een geslaagde dagí.
    Helen Kijftenbelt - Landgoed de Uitkijk

« terug naar overzicht met sprekers

ZijSpreekt

Meer verkopen

Eenvoudig aan tafel

Karen van Riel (1987) houdt van twee dingen: verkopen en praten over verkopen.

Met haar bedrijf werkt ze voor technische ondernemers. Echte vakmensen, die staan voor de kwaliteit van hun product. Van de honderden ondernemers die ze tot nu toe sprak, voelde niemand zich een geboren verkoper. Zelfs als ze een miljoenenbedrijf hadden opgebouwd.

Karen helpt ondernemers om ánders te verkopen. Niet met gladde trucs, maar door hun vakkennis slim te gebruiken in het verkoopproces. Zodat ze aan tafel komen op het hoogste niveau en daar zo’n goed gesprek voeren, dat hun klanten nooit meer met een ander in zee willen.

Ondernemers die alles weten van hun vak, hebben meestal weinig moeite met het voeren van een goed inhoudelijk gesprek met een mogelijke klant. "Als ik eenmaal aan tafel zit, komt het wel goed".

Maar hoe kom je aan tafel bij de juiste man of vrouw, als die nog nooit van jou heeft gehoord?
In de lezing Eenvoudig aan tafel bij de beste klanten in je markt, vertelt Karen in een half uur de belangrijkste stappen om dat voor elkaar te krijgen.

Karen is scherp, maar zorgt ook voor een dikke bulderlach in de zaal. Er is weinig in het leven waar ze meer voldoening uit haalt dan een goed verhaal vertellen op een podium, en dat zie je.

In de lezing Eenvoudig aan tafel bij de beste klanten in je markt, leer je:
• Hoe je heel gemakkelijk binnenkomt bij klanten die nu geen tijd voor je willen maken.
• De vaste structuur van een verkoopgesprek waarmee je je staande kan houden op ieder niveau, van de werkvloer tot de directiekamer.
• Eén woord waarmee je je verkoopkans enorm vergroot (wat je product ook is).

"We verkopen nu meer" - Gerrit Heinen, Heinen Brandstoffen; "We denken nu uit het oogpunt van de klant."- Marcel Gros, Rhenus Lub; "Je hebt me de ogen geopend" - Emanuel van Ackere, van Ackere en Co.

« terug  |   deel dit profiel op: deel dit artikel op twitter deel dit artikel op facebook deel dit artikel op linkedin

Karen van Riel boeken bij ZijSpreekt? Vul dan het contactformulier in of bel direct met ZijSpreekt: +31 (0)6 - 531 487 96