« terug naar overzicht met sprekers

ZijSpreekt

Online strateeg | Internetondernemer

Strateeg in online marketing

Inge de Munnik ruilde haar vaste baan (docent marketing aan de HAS hogeschool) in voor een onzeker bestaan als internetondernemer en begon in 2000 de eerste online parfumerie van Nederland. Ze ontwikkelde in 2011 het multichannel concept EetjeMooi en won de webwinkelvakdagen met Honneponnen, een webwinkel die die het leven van vrouwen leuker maakte. 

In 2013 ging ze de samenwerking aan met Jaarbeurs en werd ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling en online marketingstrategie van Beautyspot, een online leadgeneratieplatform voor beautyprofessionals. Het platform verdriedubbelde in 3 jaar tijd haar bezoekersaantallen en werd vanuit een underdogpositie een toonaangevend medium in de professionele schoonheidsbranche.

Het is deze kennis en ervaring op het gebied van online marketing die ze graag wil inzetten om organisaties, merken en professionals te helpen bij het bepalen of versterken van hun (online) propositie.

Inge de Munnik kan een lezing verzorgen over o.a.:

  • Online marketing strategie
  • Hoe vertel je je boodschap online?
  • Ondernemen op internet
  • Trends en ontwikkelingen in food, health, beauty en wellness
« terug  |   deel dit profiel op: deel dit artikel op twitter deel dit artikel op facebook deel dit artikel op linkedin

Inge de Munnik boeken bij ZijSpreekt? Vul dan het contactformulier in of bel direct met ZijSpreekt: +31 (0)6 - 531 487 96

SPREKERS CATEGORIEËN